2008/07/02

أغنية من حبيب...

مش كل حلم بنحلمو.. لازم يا قلبي نعشقو.. لازم يا قلبي نعشقوياما احلام كتيرة.. بنحلمها وبنعيش فيها سنين طويلة.. وفي النهاية تبقى مزيفةوياما يا قلبي احلام بنشوفها.. نفتكرها حقيقة ونحس فيها بعذاب.. كوابيس ما بعدها كوابيسيا قلبي حرام عليك كدة..انا طول عمري بقولك مش كدة... الحلم عمرو ما كان كدةعمري ما شفت قلب زيك.. بيحب كدة وبيعيش على أحلام ماكنتش يوم تبقى حقيقةعيش الدنيا ياقلبي ولا تبكي على حبيبك دقيقة.. ولا تبكي عليه ده مش حبيبكبعد السنين ما عشناها.. بلحظة هوا ينساها.. ليه نبكي طول عمرنا على هواهايمكن يكون الحق معاه.. والبعاد كان لازم من زمان.. خليه يبعد وينسانا يا قلبي كفاية بقى.. حننتهي بعمرنا واحنا ماشفناش فرحة في عينينالو كنت على جراحي انا مسامح.. ياما عشت جراح زي بكرا ومبارح.. خلاص ياقلبي انا مسامحيمكن يكون حلم السنين.. وكان لازم ينتهي..يمكن يكون فرحة عيون دبلانين ..وكان لازم يختفيليه نظلمو ونقول كدة يمكن البعد مش بإيديةياما أحلام كتيرة بتلف على الناس مستديرة.. والكل يعيش فيها وينساها.. ليه احنا نعيش فيها سنين طويلةخلاص ياقلبي سامح.. وانسى ياقلبي مبارح.. بس المهم يكون في بعدنا عايش ..ولو افتكرنا ما يقسى علينالو يوم يا حبيبي افتكرتني ياريت ما تنزل دموعك عليادي الدموع في عينيك حاجة ما اقدرش عليهاياريت لو في يوم بكيت ماتبكيش عليابس افتكرني بحاجة حلوة .. اعيش فيها باقي ايامي الجايةبس المهم يا قلبي يعيش سنين بعدي ولا يحس في يوم انه فراقو سبب جرحيخايف لينظلم ويانا.. انا عايش طول عمري فرحة تعيش معانا.. خلاص سافرت الفرحة وبإيدنا إيهأنساها يا قلبي وسامح.. ده انا ناسي جرح مبارح.. انساها بيكفي عليكلو حنعيش في جراحنا ناسيين روحنا.. انا كنت عشت طول عمري مرتاحلكن وبإيدنا إيه علشان يا قلبي نعتب عليه.. ما احنا اللي كنا بحياتو حلم وكان حيختفييمكن يكون بالحلم ده قضى حياتو وحينتهييا قلبي سامح

ليست هناك تعليقات: